Bosch TKP 3028 - Gustino Aroma Sunny Oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TKP 3028 - Gustino Aroma Sunny Oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

t******@k********* 26-06-2021
  • Product gekregen

Bosch Gustino storing

Heb dit apparaat gekregen als Bosch relatie. Gebruik het al vele jaren in mijn caravan naar volle tevredenheid. Koffiezetten met pads van verschillende leveranciers, (Aldi,Lidl) naar genoegen. Herken de klachten van lekkages rondom niet (ja als je het handel om pads aan te drukken vergeet naar beneden te zetten) ik heb wel technische problemen gehad met aan/uit knop die niet meer werkte, toen nieuw apparaat gekregen(2015) nu weer hetzelfde, maar nu electronica pribleem. Knop indrukken wel contact loslaten contact weg. Zet nu koffie met knop handmatig ingedrukt te houden totdat de zetting klaar is. Géén ervaring met 2 koppen tegelijk, zet altijd één voor één. Jammer, als ik een schema van de print had zou ik het kunnen nakijken, waarom relais niet in de AAN stand blijft staan. Iemand een tip!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Zet de koffie op voortreffelijke wijze

Minpunten

• Niet ervaren

Robert17 31-07-2008

In het begin een goed apparaat, echter na 1 keer doorspoelen/ontkalken begint het apparaat aan alle kanten te lekken. Hierna kan je alleen koffie zetten door elke keer de knop in te drukken. Beetje bij beetje krijg je dan je kopje vol(koude koffie) Niet gebruiken met 2 pads.